Avansis Online

“If you deprive yourself of outsourcing and your competitors do not, you're putting yourself out of business.” Lee Kuan Yew
Primaria Digitala > Avansis Online

Avansis Online

Avansis Online este sistem informatic unitar care SĂ PERMITĂ CONTRIBUABILILOR ACCESUL FACIL LA SERVICII DISPONIBILE PÂNĂ ACUM DOAR LA GHIȘEU: DEPUNEREA DECLARAȚIILOR DE IMPUNERE PRIVIND MIJLOACELE DE TRANSPORT ȘI IMOBILIARELE, DEPUNEREA CERERILOR DE ELIBERAREA A CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ, COMUNICARE CU INSTITUȚIA PUBLICĂ / CU UN INSPECTOR, etc.

Platforma va oferi contribuabilului prin secțiuni dedicate accesul la următoarele servicii:
  • Secțiune de autentificare și înrolare
  • Secțiune accesare servicii: Cerere certificat fiscal și eliberare certificat fiscal
  • Secțiune accesare servicii: Declarație de impunere privind mijloace de transport, Declarație de impunere imobiliare (clădire și teren) și primire decizie de impunere
  • Secțiune de comunicare cu inspectorii alocați rezolvării cererilor în curs
  • Vizualizare patrimoniu contribuabil
  • Vizualizare obligații de plată neachitate
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Avansis Online este o interfata WEB, personalizabila, ce permite Primariilor sa expuna catre contribuabili accesul la servicii disponibile pana acum doar la ghiseu:

  • DEPUNEREA DECLARAȚIILOR DE IMPUNERE PRIVIND MIJLOACELE DE TRANSPORT ȘI IMOBILIARELE
  • DEPUNEREA CERERILOR DE ELIBERAREA A CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ
  • COMUNICARE CU INSTITUȚIA PUBLICĂ / CU UN INSPECTOR, etc.

Pentru a avea succes, administrația publică trebuie să ofere contribuabililor, persoane fizice sau juridice, servicii calitative ce satisfac necesitățile și așteptările. Satisfacția contribuabilului în utilizarea serviciilor instituției, privit din ipostază de client, este în directă relație cu așteptările lui, cea mai importantă dintre ele fiind legată de disonibilitatea acestor servicii. În operațiunile ce implică instituția, contribuabilul se așteaptă să nu mai fie nevoit să planifice și să facă drumuri incomode la ghișeu, să nu mai stea la cozi, să afle informații cu ușurință despre pași și stadiul documentului depus.

Păstrând doar abordarea actuală, respectiv livrarea serviciilor la sediu, ameliorarea factorilor de mai sus ar presupune un efort susținut de lungă durata și necesită accesul la resurse deseori indisponibile sau alocate către alte direcții prioritare.

Soluția rapidă și la îndemână, ce produce efecte pozitive în majoritatea ariilor expuse mai sus, este livrarea unei părți din servicii prin intermediul unei platforme online. 

Platforma va oferi contribuabilului prin secțiuni dedicate accesul la următoarele servicii:

  • Secțiune de autentificare și înrolare
  • Secțiune accesare servicii: Cerere certificat fiscal și eliberare certificat fiscal
  • Secțiune accesare servicii: Declarație de impunere privind mijloace de transport, Declarație de impunere imobiliare (clădire și teren) și primire decizie de impunere
  • Secțiune de comunicare cu inspectorii alocați rezolvării cererilor în curs
  • Vizualizare patrimoniu contribuabil
  • Vizualizare obligații de plată neachitate