Avansis Online
Solutie la cheie pentru digitalizarea serviciilor oferite de institutie catre contribuabili

Avansis.online, platformă software pentru declarații și eliberare de certificate online

Pentru a avea succes, administrația publică trebuie să ofere contribuabililor, persoane fizice sau juridice, servicii calitative ce satisfac necesitățile și așteptările, de exemplu depuneri de cereri și eliberare de certificate fiscale și adeverințe online, declarații de impunere online pentru auto, terenuri, imobile și altele. În operațiunile ce implică instituția, contribuabilul se așteaptă să nu mai fie nevoit să planifice și să facă drumuri incomode la ghișeu, să nu mai stea la cozi, să afle informații cu ușurință despre pașii și stadiul documentului depus.

Păstrând doar abordarea actuală, respectiv livrarea serviciilor la sediu, ameliorarea factorilor de mai sus ar presupune un efort susținut de lungă durata și necesită accesul la resurse deseori indisponibile sau alocate către alte direcții prioritare.

Soluția rapidă și la îndemână, ce produce efecte pozitive în majoritatea ariilor expuse mai sus, este livrarea unei părți din servicii prin intermediul unei platforme online.

Satisfacția contribuabilului în utilizarea serviciilor instituției, privit din ipostază de client, este în directă relație cu așteptările lui, cea mai importantă dintre ele fiind legată de disponibilitatea acestor servicii.

Componente modulare ale platformei software Avansis.online

Avansis Online este un sistem informatic unitar care permite contribuabililor accesul facil la servicii disponibile până acum doar la ghișeu:

  • Cerere, eliberare certificat fiscal online
  • Declarație impunere auto
  • Declarație impunere imobile
  • Declarație impunere teren
  • Modul comunicare cu inspectorii alocați rezolvării cererilor în curs
  • Registratura online
  • Formulare dinamice (certificate de urbanism, adeverințe registrul agricol)
  • Generator formulare personalizate în funcție de nevoile specifice instituției

Beneficiile adoptării soluțiilor electronice de comunicare cu cetățenii

O mai bună ințelegere a nevoilor contribuabilului
  • Platforma poate prelua în mod prompt solicitări prin internet, 24/24 h, 7/7 zile pe săptămâna
  • Operare minimă și de la distanță
  • Adaptată realității de eficientizare a muncii de acasă
  • Rapiditate și acces instant la informație

Saptamanal, fluxurile de lucru din Avansis.online acopera un interval orar de disponibilitate de pana la 4 ori mai mare si pot deservi simultan mai multi contribuabili fara timpi de asteptare.

  • Ghișeu
  • Avansis Online
Rapiditate si performanță în livrarea serviciilor
  • Performanța în livrare este îmbunătățită drastic. Față de un ghișeu clasic, platforma este capabilă să deservească mai mulți contribuabili simultan, pe tot intervalul promis, fără întreruperi și incidente.
  • Automatizările din platformă fac posibil eliminarea unor etape redundante și scurtarea procesului în ansamblu. (ex: platforma face posibilă reutilizarea documentelor deja introduse în sistem în cazul unei reiterări ale aceleași cereri sau în cazul depunerii unei alte cereri ce solicită în setul de documente necesar unele deja existente în platformă)
Incredere

Increderea contribuabilului este caștigată prin transparență și vizibilitatea în livrarea serviciilor oferite de platformele Avansis Online, Avansis Mobile.

Contribuabilul este informat în mod automat, prin mesaje pe email despre proces în ansamblu, documente necesare, pași urmatori, cerințe de clarificari, stadiu prelucrare, etc.

Performanță în livrare

Implementarea platformei conduce la scurtarea timpului petrecut de un funcționar pentru rezolvarea unei solicitări venite via WEB prin eliminarea majorității punctelor de contact la ghișeu cu contribuabilul, automatizarea informărilor necesare pe parcursul solicitării și automatizarea unei părți însemnate din fluxul de prelucrare a solicitărilor (ex: alocare automată număr de înregistrare).

Viziune și un control superior al activității

Șefii de direcție au posibilitatea consultării unor statistici în timp real asupra volumului și tipului solicitărilor sau ritmului în care sunt prelucrate cererile. Aceste informații le oferă șansa de a reacționa în timp util pentru alocarea/ redistribuirea resurselor interne.

Mai mulți contribuabili deserviți, cu mai puțin efort, în același interval de timp

Performanta în livrare este îmbunatațită față de un ghișeu clasic, platforma este capabilă să deservească mai mulți contribuabili simultan, pe tot intervalul promis, fără întreruperi și incidente. Automatizările din platformă fac posibilă eliminarea unor etape redundante și scurtarea procesului în ansamblu. (ex: platforma face posibilă reutilizarea documentelor deja introduse în sistem în cazul unei reiterari ale aceleeași cereri sau în cazul depunerii unei alte cereri ce solicită în setul de documente necesar unele deja existente în platformă)

Firma Integrisoft Solutions dezvoltă aceste aplicații, însă doar Primăria/Direcția de care aparțineți poate gestiona și înregistra cererile cetățenilor. Vă rugăm să contactați UAT-ul de care aparțineți pentru asistență Avansis Online.