Avansis Mobile

Solutii pentru a aduce interacțiunea cu contribuabilul .. pană în vârful degetelor.
Primaria Digitala > Android > Avansis Mobile

Avansis Mobile

Avansis Mobile este un proiect, parte componentă a propunerii generale Integrisoft de digitalizare a administrației publice în vederea eficientizării activității aparatului administrativ si creșterea calității serviciilor oferite către public. Punctul de plecare este inventarierea serviciilor și interacțiilor între primărie și public, identificarea și digitalizarea acelora potrivite contextului local și general pentru a fi derulate de către instituție prin intermediul platformelor mobile în relația cu contribuabilul.

nordwood-themes-q8U1YgBaRQk-unsplash

Context

Transformarea digitală este integrarea tehnologiei digitale în toate domeniile unei organizații, ceea ce duce la modificări fundamentale ale modului de funcționare și a valorii pe care o oferă.
Pur și simplu, este vorba despre schimbarea modului în care o organizație publică sau privată interacționează cu contribuabilul/clienții și despre modul în care le oferă acestora o experiență convenientă, consecventă și relevantă oricând și oriunde au nevoie.

Transformarea digitala a forțat operatorii privați să-și schimbe modelul de business pentru a se adapta rapid la piața țintă. Totuși, nu companiile sunt cele care au inițiat această transformare, ci clienții lor.

În mod curent, așteptările clienților acestor companii au ajuns în punctul în care în funcție de ce își doresc pe moment, consideră că este necesar ca entitatea cu care interacționează să le pună la dispoziție informațiile și acțiunile necesare și în formatul adaptat dispozitivului preferat de utilizare.
Pentru a ține pasul cu așteptările acestui client „mereu conectat”, companiile sunt forțate să adopte tehnologia pentru a livra o experiență la nivelul așteptărilor.

Sectorul public trebuie să se transforme pentru a se alinia așteptărilor contribuabililor. Aceste așteptări sunt create din interacția frecventă cu operatorii din piața privată ce au ales sa migreze spre digital oferind atât conveniență cât și rapiditate în punctele de contact.

Oferiti interacția în punctul cel mai accesibil de contact între instituție și contribuabil

Nu mai este o noutate faptul că telefoanele mobile sunt cele mai folosite dispozitive de accesare a internetului. Potrivit studiului INS, 86% din populație utilizează internetul pe smartphone atât în mediul urban, cât și în cel rural. Decalajul urban-rural a devenit aproape inexistent în contextul în care tehnologia și ofertele operatorilor de telefonie mobilă au devenit accesibile. Demografic, populația rurală poate deveni o nouă țintă în campaniile magazinelor online.

Principalele activități online ale utilizatorilor sunt: comunicarea pe rețelele de socializare (86%), corespondență prin e-mail (59.3%), căutarea de informații despre produse și servicii (58.6%) și audiție muzicală (50.9%). Cumpărăturile online au crescut în rândul activităților de la 35% în 2017 la 43.5%. Astfel, 43.7% dintre bărbați și 43.4% dintre femei folosesc în 2018 internetul pentru a cumpăra produse și servicii online. Oferta generoasă de produse, comoditatea și opțiunile de livrare rapidă au avut un rol în creșterea procentului, iar tendințele de creștere se aliniază la piața globală.

Componente proiect Avansis Mobile

Serviciile oferite în standard de către platforma Avansis Mobile au un corespondent direct în gama de servicii oferite de către operatorii privați și cu care publicul țintă este familiar și în consecința prezintă șanse ridicate în a fi adoptate rapid: interfața cu direcția de management al veniturilor și registratura instituției.

Prin interfața Mobila contribuabilul poate consulta cuantumul taxelor și impozitelor asociate rolului fiscal, defalcat la nivel de tip de taxa/impozit.
Plata este flexibilă, poate fi făcuta fie integral, fie parțial.

Afişează in timp real documentele depuse de contribuabilul autentificat prin orice mijloace (la ghiseu, online, corespondenta, etc), asigurând preluarea informatiilor din sistemul existent. Vor fi afisate date despre numarul si data depunerii documentului, tipul acestuia, departamentul in care se afla dosarul si stadiul de la momentul respectiv.

interfata mobile registratura

Soluția conține o secțiune specifică de tip back-office pentru utilizatorii de tip inspector / funcționar, de unde aceștia pot efectua operatii precum: management conturi, rapoarte si statistici privind operatiile derulate prin intermediul interfetei atat la nivel general cat si de utilizator, schimb de informatii cu contribuabilul

Accesul în sistem al contribuabilului se va face prin autentificare pe baza unui identificator unic şi a unei parole generate de serviciul propriu al institutiei – gestionarul sistemului, furnizată utilizatorului pe o cale securizată. Autentificarea pentru cetateni va avea si o adresa de e-mail atasata pentru comunicare.

Alternativ, se pot prelua si utiliza mecanismele de autentificare utilizate de sistemul existent (utilizatori, parole, drepturi).

Întrebări frecvente

Ce am nevoie pentru a implementa Avansis Mobile?

În medie, o primărie folosește 5-6 aplicații software cu furnizori diferiți pentru informatizarea activității în ansamblu. Expunerea unui serviciu către public prin intermediul WEB sau Mobile presupune conectarea securizată a acestor interfețe cu aplicațiile din back-office folosite pentru gestionarea curentă a activității: managementul taxelor și impozitelor, software pentru managementul documentelor, software pentru asistența registraturii instituției etc și un schimb de date bidirecțional la nivel de date.

Capabilitățile platformelor online / mobile sunt în strânsă dependență cu configurația existentă:

  • Pentru a activa funcționalitățile Avansis Mobile din zona de taxe și impozite sunt posibile doar în contextul existenței unui software de management al activității avansis.taxe și impozite.
  • Funcționalitățile din zona registratură pot fi activate doar pentru entitățile ce au deja implementata solutia avansis.registratura

Cat de flexibilă este configurația propusa?

Ne străduim să păstram configurația de bază cât mai relevantă pentru marea masă a instituțiilor în vederea menținerii unui nivel competitiv al investiției.

Totuși, oferim posibilitatea de personalizare adăugând/ modificând funcționalități solicitate de către instituția beneficiară în zonele deja existente: interfața cu direcția de management al veniturilor și interfața cu registratura instituției.

Aveti in vedere extinderea capabilităților in direcția oferirii unei interfete Mobile si pentru celalate directii / compartimente din institutie?

In paralel, împreună cu partenerii instituționali deschiși către inovație, testăm și alte grupe de funcționalități în special din zona de interfațare cu aplicații proprii dar din zone complet noi cum ar fi distribuire de mesaje de interes public, programări online etc. Pe măsură ce aceste componente primesc feedback și se maturizează dovedindu-și utilitatea, vor fi integrate în oferta generală ca și componente opționale.

Doriti sa oferiti contribuabililor o interfata Mobila in interactia cu institutia?

Contactați-ne, spuneți-ne detalii despre ce servicii doriți să expuneți către public, aplicațiile software deja utilizate în instituția dvs. și vă vom transmite o propunere de proiect adaptată contextului și nevoilor dvs.