Îmbunătățirea relației cu cetățenii, promovarea și încurajarea dialogului social, capacitatea de a transmite eficient și în timp real informații de interes către cetățeni, mai ales în situații de criză, sunt câteva dintre provocările cărora trebuie să le facă față administrațiile publice și primăriile. Acestea sunt nevoite să-și diversifice activitățile și canalele de comunicare, deoarece comunicarea cu cetățenii a devenit un instrument de politică publică cu rol esențial în actul de bună guvernare de tip antreprenorial.
Cetățenii au nevoie să simtă că fac parte din comunitățile locale, să știe că părerea lor contează și că autoritățile sunt interesate de punctul lor de vedere. Mai mult ca oricând, cetățenii doresc să fie informați corect, transparent și continuu. În acest context, am pregătit pentru tine o mică listă de primării din România care folosesc aplicații mobile în comunicarea cu cetățenii. Un astfel de software ce se folosește în digitalizarea primăriilor este foarte util tocmai pentru a trimite sms-uri, notificări sau informări prin care administrațiile publice reușesc să ajungă la oameni.
Site-ul Primăriei Călărași este realizat într-un mod profesionist și orice persoană care dorește să afle mai multe informații despre oraș poate accesa site-ul. Este foarte detaliat și ordonat, în plus, chiar pe prima pagină (homepage), site-ul pune la dispoziția cetățenilor un cod QR cu ajutorul căruia ei își pot instala în telefonul mobil aplicația mobilă Avansis Mobile. Prin această aplicație, primăria le oferă contribuabililor posibilitatea de a-și plăti taxele și impozitele direct de pe telefon. De asemenea, își pot plăti amenzile și pot obține certificate fiscale în timp real, certificate de urbanism, autorizații de construire sau își pot programa o audiență.
Continua cu munca buna! Multumiri.
https://uniunea.ro/12-trenduri-noi-in-designul-interior/
[…] acum înainte, Primăria Municipiului Călărași va putea trimite cetățenilor mesaje de interes public la nivel local, […]